Inici Enllaços Organitzacions
Mostra'n
# Enllaç web Visites
1   Link   Pastoral de Joves / giroves.org
informacions dels arxiprestats, de les agrupacions parroquials,
i dels moviments i serveis diocesans. A més més hi podeu trobar diversos materials d'interès: Aplec de
l'Esperit, Pasqua Jove de Girona, etc...
2   Link   SAFOR - UdG (Servei d\'assistència i de formació religiosa)
3   Link   Equips de Matrimonis de la Mare de Déu
Els Equips de Matrimonis de la Mare de Déu de Catalunya i Menorca el formen parelles de cristians.
4   Link   Telèfon de l Esperança Telf. 934.144.848
Sereu atesos de forma anònima i gratuïta. Tots passem per situacions conflictives. Tots tenim, alguna vegada, problemes que s'escapen de les nostres possibilitats. Hi ha moments en què tot ho veiem confús i necessitem que se'ns doni una visió diferen
5   Link   Caritas Diocesana de Girona
Caritas, amb el seu treball social, vol ajudar a les persones a sortir de la pobresa i de la marginació. Acollida i assistència. Acció del voluntariat. Programes socials.
6   Link   Centre d'estudis pastorals de les diòcesis catalanes (CEP)
EL CEP és una Institució nascuda el mes d'octubre de 1986 al servei de la reflexió pastoral dels vuit bisbats de Catalunya que configuren la Província Eclesiàstica Tarraconense, tot comptant-hi els altres bisbats de l'àrea lingüística catalana.
7   Link   La Web de Sant Narcís
És una web dedicada al Sant Patró de la ciutat i de la diòcesi de Girona.
8   Link   Àkan
Associació de Suport i Acollida d'Immigrants Àkan (ASAIA)
9   Link   ESPLAI del MERCADAL
ESPLAI del MERCADAL
El Centre d’Esplai de la Parròquia està format per un Equip de joves voluntaris, que –com a monitors- ofereixen un servei d’educació en el lleure per a infants i adolescents que s’hi animin a prendre-hi part. Durant l’estiu han ofert dues estades de colònies a Foixà, per a infants, i una ruta a la muntanya, per a adolescents. Ara, es fa una convocatòria oberta per engegar l’ESPLAI d’ HIVERN. És una oportunitat magnífica perquè els infants i els adolescents tinguin, amb els dissabtes, a les tardes, un lleure animós, més ple i diferent. Hom hi pot fer nous amics, participar en molts tallers d’expressió i de manualitats, jugar i fer coses més i més interessants. A l’esplai hi suren els valors més i més expressius de la motivació personal, el respecte, la compartició, la participació, el lleure creatiu i de cooperació. . . Es començarà el proper dissabte, dia 16 d’octubre, i de les 16 h. a les 18 h.
Inscripcions: els dissabtes, de les 16 h. a les 18 h.
http://esplaidelmercadal.wordpress.com esplaimerca@hotmail.com