Inici Activitats
Activitats
Full parroquial del CARME i del MERCADAL, de GIRONA PDF Imprimeix Correu electrònic
dilluns, 12 de setembre de 2016 15:42

FULL  de les Parròquia de la CATEDRAL (església de la Mare de Déu del CARME) i de la parròquia de Santa Susanna del MERCADAL,  de GIRONA

AQUEST FULL és un portantveu d’informacions comunes i per fomentar els lligams d’amistat, de fe i de servei.

Ara, sentim-nos convidats, amb Mn. Miquel, a posar el coll corresponsa-blement –laics-ques, religiosos-es i capellans- en la vida de les nostres parròquies. Es compta amb nosatres i, a través de nosaltres, les parrò-quies tenen el rostre que tenen i fem possibles els serveis pastorals.

Amb el setembre hem tornat a la normalitat d’un nou curs pastoral, amb la represa i el compromís d’animar i servir la vida de les parròquies. Es tracta d’una responsa-bilitat sentida: sols la comunicació i la comunió entre tots, sentint-nos servidors, propiciarà un bon servei a la fe i a l’evangelització.  Així es mira d’encaminar i d’assegurar les celebracions i els serveis pastorals  bo i ajudant-nos a creure, viure i celebrar la fe.

Ara, des d’aquest espai del full, donem les gràcies a tots els qui abnegadament esteu col·laborant ja en aquestes parròquies. Confiem que nous feligresos s’incorporin  i  s’im-pliquin en el projecte pastoral pels serveis d’aquest nou curs.

CATEQUESI PARROQUIAL DEL CARME I DEL MERCADAL DE GIRONA, CURS 2016-2017: INSCRIPCIONS PDF Imprimeix Correu electrònic
dilluns, 12 de setembre de 2016 15:37

CATEQUESI PARROQUIAL                          Curs 2016-17

INSCRIPCIONS:

DIES: 19, 20 , 21, 22 i 23 de setembre, i de les 18 a les 19 h

LLOC: al despatx parroquial, C/ Obra,6- 17001 - Girona

CONCERT pel CORO “Il Polifonico” di Ruda (Itàlia). PDF Imprimeix Correu electrònic
dilluns, 12 de setembre de 2016 15:35

CONCERT pel CORO Il Polifonico” di Ruda (Itàlia).

VIè Festival Internacional i Concurs Coral “Cançó Mediterrània”

Diumenge, 18 de setembre, a les 18’30 h, i a l’església del Mercadal

LES PARRÒQUIES ENS NECESSITEN PDF Imprimeix Correu electrònic
dissabte, 3 de setembre de 2016 06:28

Les Parròquies necessiten la teva fe, la teva esperança, la teva caritat, la teva paciència, el teu bon humor i la teva pregària. . . Si, a més a més, pots participar i/o oferir-te com a voluntari/voluntària en alguns dels molts serveis a les comunitats parroquials, fes-ho saber ben aviat... ¿Podem comptar amb tu?. Gràcies a tots en nom de tots !

PEL QUE FA AL RELLEU DE RECTOR A LES NOSTRES PARRÒQUIES: PDF Imprimeix Correu electrònic
dissabte, 3 de setembre de 2016 06:27

- Dilluns, 5 de setembre, a les 20 h i als locals del Mercadal-Espai 31: reunió de la comissió de pastoral parroquial amb Mn. Miquel. Serà una primera coneixença i presa de contacte, per començar a parlar dels serveis pastorals de les nostres parròquies, de les perspectives del nou curs, i també per compartir expectatives i anhels davant la nova etapa que entomem.

- Dimecres, 7 de setembre, a les 19 h i a l’església del Carme,   se’ns convida a la celebració de l’Eucaristia amb motiu del comiat de Mn. Pere.

«IniciaAnterior12345678910SegüentFinal»

Pàgina 1 de 117